Varaus- ja peruutusehdot

Palveluidemme varaus- ja peruutusehdot

Ajanvaraus on sitova ja asiakas on velvollinen noudattamaan varaus- ja peruutusehtoja ajan varatessaan.

Varausten siirrot, muutokset ja peruutukset tulee tehdä viimeistään 24h ennen varatun ajan alkua. Tämän jälkeen siirretyistä ajoista perimme 50% varatun palvelun hinnasta (siirretyllä ajalla ei ole enää siirto- tai peruutusoikeutta, vaan tällöin veloitamme palvelun täyden hinnan) ja peruutetuista sekä kokonaan peruuttamattomista ajoista perimme 100% palvelun hinnan.

Sairauden takia varattua aikaa saa siirtää kerran veloituksetta yhdessä sovittuun ajankohtaan, mutta tällä ajalla ei enää ole siirto- tai peruutusoikeutta vaan tällöin laskutamme 100% palvelun hinnasta.

Lähetämme peruutusehtojen mukaisen laskun asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen 14 vrk maksuajalla. Mikäli maksua ei ole suoritettu eräpäivään mennessä lähetämme 2 muistutuslaskua 14 vrk välein jonka jälkeen siirrämme laskun perintätoimiston hoidettavaksi, mikäli emme ole saaneet maksusuoritusta.

Huomioithan, että mikäli myöhästyt enemmän kuin 15 minuuttia saatamme joutua siirtämään tai peruuttamaan aikasi, jolloin laskutamme 75% varatun palvelun hinnasta.
Sinulle varataan ammattilaisen henkilökohtaista aikaa, joten toivomme, että kunnioitat varaus- ja peruutusehtojamme.

Otathan myös huomioon tiettyjen palveluiden ikärajat:
Hiusten-, ripsien- ja kulmien värjäys, geelilakkaukset  sekä Lash- & Brow Lift16v.
Ripsienpidennykset ja rakennekynnet 18v.
Varaudu todistamaan ikäsi!

Koulutusten varaus ja peruutusehdot 

Reklamaatiot

Pyrimme hoitolassamme aina hyvään ja laadukkaaseen asiakaspalveluun.

  • reklamaatiot tulee tehdä yhden (1) viikon sisällä käynnistä sähköpostitse, puhelimitse tai paikan päällä
  • on hyvä varautua siihen, että reklamaation syy täytyy tulla havainnollistamaan paikan päälle
  • suurimmassa osassa palveluitamme pätee yhden (1) viikon laatutakuu, jolloin korjaamme veloituksetta mahdollisen virheellisesti tehdyn työn.
  • tehdystä työstä emme palauta rahoja vaan kuluttaja-asiamiehen ohjeistuksella tarjoudumme korjaamaan mahdollisen virheen veloituksetta